Pogoji Poslovanja

Sklenitev pogodbe

S pisno ali ustno registracijo (tj. rezervacijo s strani strank), ki jo lahko izvede Terramystica Adventures d.o.o. ali ena od njihovih dejavnosti, obstaja zavezujoča pogodba med stranko in organizatorjem. S potrditvijo rezervacije stranka priznava splošne pogoje poslovanja kot del pogodbe med njim in organizatorjem. 1. Predmet dogovora Organizator prevzema odgovornost za zagotavljanje zahtevane storitve, kot je opisano v oglasih in/ali v potrditvi naročila. Podaljšanje storitev je možno po posvetovanju z organizatorjem. Vse dodatne stroške nosi stranka.

Plačilo

2. Cene Veljavne cene za ponujene aktivnosti so navedene v trenutnih oglasih organizatorja. Cene v brošuri so navedene na osebo v evrih in vključujejo zakonsko predpisani DDV. Cene se lahko spremenijo. 3. Pogoji plačila - Če bivate v KAMP LIZA, lahko plačate neposredno v pisarni Terramystica Adventures. - Sprejemamo gotovino, kartice, spletne nakupe in bančna nakazila. - Če rezervirate za skupino 10 ali več oseb, dobite popust. - Predplačilo v višini 50% celotne cene za skupine. Preostanek mora biti plačan na dan aktivnosti z gotovino, karticami ali bančnim nakazilom. V primeru neplačila organizator si pridržuje pravico, da zavrne aktivnost ali odstopi od pogodbe.

Spremembe pogodbe

4. Odpoved ali sprememba pogodbe s strani stranke Odpoved pogodb mora biti v pisni obliki. Odpovedi so veljavne šele po posvetovanju z organizatorjem in pridobitvi njihovega soglasja. Vse prejete dokumente (potrdilo, vstopnice, kuponi itd.) je treba priložiti in vrniti v tem trenutku. V primeru popolne odpovedi skupinske rezervacije, kar pomeni deset oseb ali več, se stranki zaračuna naslednji odstotek stroškov ureditve: - 7 dni pred začetkom aktivnosti 50%. - 2 dni, na dan začetka aktivnosti ali neudeležbe 100%. - V primeru delne odpovedi skupinske rezervacije (zmanjšanje števila udeležencev na manj kot deset), ima agencija pravico spremeniti cene na prvotne. - Spreminjanje datuma aktivnosti do en dan pred aktivnostjo se zaračuna s stroškom obdelave v višini 10 € na osebo. - Če stranka na dan aktivnosti spremeni datum na drug dan, mora stranka poleg obstoječih stroškov plačati stroške obdelave v višini 20 € na osebo. - Če zaradi zamude stranka ne more sodelovati v aktivnosti ali če je zaradi tega treba odpovedati potovanje: 100% stroškov bo zaračunano. Če zaradi zamude lahko sodeluje le omejeno število ljudi, vračila ni.

Umiki

5. Withdrawal of the Organizer 5.1 Minimum no. of participants With all activities there is a minimum number of participants (normally 2 to 4 participants are required depending on the activity). If the minimum number is not reached, the organizer can cancel the activity up to one day before the date of the activity without compensation. 5.2 Cancellation before the start of the activity The organizer can cancel the activity, if the participants give him the legitimate occasion to through actions or omissions. In this case annulment conditions according to clause 5 are valid. Should the weather or nature, official measures, higher powers, safety or other factors make the activity difficult, dangerous or not possible, the organizer can cancel the activity. The paid price will be refunded.

Udeležba

6. Pogoji udeležbe, obveznosti udeležencev Za sodelovanje v vseh aktivnostih je potrebno dobro zdravje. Udeleženci so dolžni obvestiti organizatorja o morebitnih zdravstvenih težavah. V nobenem primeru udeleženci ne smejo sodelovati v aktivnostih pod vplivom alkohola, drog, psihiatričnih zdravil ali podobnih snovi. Udeleženci so dolžni izpolnjevati pogoje udeležbe in se strogo držati navodil organizatorja, vodičev, vodij aktivnosti in pomočnikov. Če pogoji udeležbe niso izpolnjeni ali če so navodila prezrta, si organizator pridržuje pravico prepovedati udeležbo. Organizator ne prevzema odgovornosti v primeru nesreče zaradi neupoštevanja varnostnih navodil vodičev. Organizator ne prevzema odgovornosti v primeru izgube ali kraje opreme, razen za osebne predmete, zaupane organizatorju med spustom. Organizator prav tako ne prevzema odgovornosti, če osebni material, ki ga nosi stranka na čolnu, izgine. 7. Zavarovanje Udeleženci niso zavarovani pri organizatorju. Udeleženci so dolžni poskrbeti, da imajo zadostno zdravstveno in nezgodno zavarovanje (vključno s športnim zavarovanjem).

Pritožbe

Če aktivnost vodi do pritožb ali škode, jih je treba takoj pisno sporočiti vodji aktivnosti (tj. ponudniku aktivnosti) in te je treba pisno potrditi pri odgovornem vodji. Vodja aktivnosti, vendar, nima pravice priznati zahtevkov, zato potrditev ne pomeni priznanja krivde. Vodja aktivnosti (tj. ponudnik aktivnosti) bo po najboljših močeh, v okviru programa in možnosti, poskušal odpraviti situacijo. Če situacija ni ustrezno rešena ali ni rešena ali če udeleženec želi vložiti zahtevek za odškodnino, mora to prejeti organizator v štirih tednih po pogodbenem koncu aktivnosti v rezervacijski agenciji. Udeleženčeva pritožba mora biti spremljana s potrdilom ponudnika aktivnosti/vodje aktivnosti ter z vsemi drugimi ustreznimi dokazili. V primeru zapoznelih pritožb ali pritožb z opustitvami med aktivnostjo ali zapoznelega predložitve zahtevkov v rezervacijski agenciji, bodo vse pritožbe neveljavne.

Odgovornost

Zahtevki za škodo proti organizatorju ali pomočnikom so izključeni, kolikor škoda ni bila povzročena z malomarnostjo ali namerno. Organizator ima pooblastilo, da ima pomočnike ali pozove tretje osebe za zagotavljanje storitev. Če organizator zakonito prenese izvedbo aktivnosti na tretjo osebo, organizator ne odgovarja za dejanja ali opustitve tretje osebe med izvajanjem aktivnosti. Organizator še posebej ne odgovarja za škodo, ki jo povzročijo dejanja ali opustitve vodje aktivnosti, če to vedenje ne spada pod njegovo pogodbeno odgovornost; zaradi dejanj tretjih oseb, drugih udeležencev, udeleženca (zlasti pod točko 1), višje sile, naravnih pojavov, uradnih predpisov itd. ali škode, ki jo povzroči zamuda pri vrnitvi na izhodiščno točko aktivnosti. Če udeleženec ne upošteva navodil organizatorja, vodje aktivnosti itd., je vsa odgovornost organizatorja izključena.

Veljavna zakonodaja in sodna pristojnost

Slovenian law, excluding international agreement, is exclusively applicable for the contractual relationship. The parties agree that the exclusive legal domicile is Trg golobarskih žrtev 25, 5230 Bovec. The organizer is however authorized to lodge a claim in the legal domicile of the customer. Should one or more clauses of these general business conditions be ineffectual and/or incomplete, then the clause that comes closest to the legal rule will replace the ineffectual and/or incomplete clause. The ineffectiveness and/or incompleteness of one clause leaves the effectiveness of the other clauses unaffected.

Več Info

OGLEJTE SI NAŠE POLITIKE ZASEBNOSTI